Siuntimo politika

1. Parduotuvė įsipareigoja nurodyti pristatymo terminą prie kiekvienos prekės, jei prie prekės nėra nurodyta pristatymo termino, tuomet užsakymo terminas yra vykdomas iki 5 d.d. Tuo atveju jeigu yra nesklandumu su pristatymu, Parduotuvė įsipareigoja susisiekti su Klientu ir rasti geriausią sprendimą.
1.1 Prekės pristatomos nemokamai per 3 - 5 dienų.

2. Klientas įsipareigoja atkreipti dėmesį į nurodytą pristatymo terminą ir kreiptis į Parduotuvę tik tuo atveju, jeigu praėjo 24 valandos nuo pristatymo termino pabaigos.

3. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, bei asmenį, kuris priims prekes.

4. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti Parduotuvei pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

5. Klientas, užsakymo metu pasirinkęs prekes atsiimti įmonės būstinėje, jei yra numatytas toks atsiėmimo būdas, privalo pateikti asmens dokumentą bei užsakymo kopiją. Parduotuvė savo ruožtu įsipareigoja paskambinti Klientui, kai prekė bus paruošta.

6. Prekės, užsakytos Parduotuvėje, pristatomos nemokamai šiuo būdu:
6.1. Itella "Smartpost" paštomatais. Jeigu arti Jūsų gyvenamosios vietos nėra “Smartpost” paštomato, tuomet prekė bus jums pristatyta tiesiai į namus.

7. Tais atvejais, kai priėmus prekes Klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamos prekės, Klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai Parduotuvę el.paštu info@goodspot.lt